GypsyRose

Taking the long way around

Hälsade på kissebebisarna

Publicerad 2007-07-06 12:50:23 i

Hälsade på kissebebisarna

 

Och hur söta är inte de här små underverken om jag får fråga? Eleonor bjöd hem oss på en titt och en funderare, och jag och Marcus föll pladask för de små liven. Men vi vet inte, vad händer om två år när jag ska till Nya Zeeland och plugga, och Marcus förmodligen då drar till USA? Katterna måste ju liksom komma i första hand...

Men det var mysigt att gosa med dem ett tag!
 

Kommentarer

Postat av: Emliin

Publicerad 2007-07-06 15:45:59

vilka raringar! svårt att motstå förstår jag :) kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-07-06 19:12:47

Åhhh, världens sötaste! Jag kan vara kissevakt när ni ska till utlandet, det fixar jag =) De där sötnosarna kan man ju inte bara motstå?! Ohh, vill med ha en...eller tio. Vad ska din karl göra i staterna? Nu blir jag nyfiken, berätta om era planer =) Ses nästa vecka hoppas jag min sötnos, ha en toppen helg! Massa kramar

Postat av: skabby

Publicerad 2007-07-07 13:48:34

men holy jees så söta!!!! jag kan ta dom när ni åker. dom kan bli lekkamrater med råtterna :D

Postat av: malle

Publicerad 2007-07-07 17:17:24

puttenuttigt. mamma trodde det skulle bli krångligt med kissunge så det blidde ingen hemma.. söta var dom ju iaf :)

Postat av: ewe

Publicerad 2007-07-08 18:13:23

Oh jösses vilka små liv.. ja jag hade kunnat ta dom medans ni e borta men fan vart ska jag ha alla?igår var vi på liseberg i regnet men det var kul ändå fast ja va skit dålig fick feber & sånt nu me urinvägs infl.. usch inge vidare så nu ligger man sjuk under en filt, måste ses snart puss

Postat av: Moulin

Publicerad 2007-07-09 11:19:50

Hej baby!!!
De är ju bara sååååå söta!! Den gråa är ju såå lik
Vito när han var en lite kisse-bebis!! :))
Vi hörs sen! Promenad idag??
Pussss

Postat av: A-L

Publicerad 2007-07-09 12:01:03

Heeej darling!
Hihi, ja jag mådde som jag förtjänade, men det fick det vara värt =) Hoppas du haft en bra helg bejby. Vad har du gjort? Hihi, fler bilder på lägenheten kommer...men vill ju att ni kommer hit först, kan ju inte avslöja allt i bloggen, hihi =) Klart ni ska komma hit vaaarje daaag på semestern, det måste ni! Kommer ju hem på onsdag, vi kanske kan kolla lite då när folk är lediga, om vi kan hitta en liten lucka. Vill ju att ni ska komma hit mina bejbyyys. Fika på onsdag, klockan fem? Miss yoooo bejby, hoppas vi ses då. Hur går det på jobbet förresten? Skönt med bara några dagar kvar va? Pussar

Postat av: Mamma

Publicerad 2007-07-10 11:42:40

Vadå katter i mitt hus!!!!!!!!!!!!!!!Glöm det men det var ju tur att ni ändrade er för att det ska ni veta att ha husdjur är ingen lek det är mer med dom än med barn!!!!!!!!!!!!!!! Kanske men visst var dom söta men det är ju du oxå. Puzzen o Kamen

Postat av: Michelle

Publicerad 2007-07-11 10:56:31

Svar till mamman: Ja men mamma, jag kan ju inte ha mig själv som husdjur, även om jag är söt som socker! ;) Och du skulle äääälska dom, kom ihåg vad du sa om råttorna första gången? Vem är det nu som gosar och kelar med dom och smyger till dom små godbitar? vavavava???;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela