GypsyRose

Taking the long way around

Pappa gaddar sig...

Publicerad 2007-01-16 15:13:54 i

Pappa gaddar sig...

Och han gör det med stolthet, för han gör det i sina blåbyxor! ;) Haha, de där brallorna kommer han att begravas i, jag lovar.
När Matilda var riktigt liten och pappa jobbade som mest och då inte var hemma så mycket, brukade hon förtjust utropa "pappa"! och lyckligt rusa fram till varenda blåbyxa hon såg.
Hur pappa såg ut var inte så noga, men att han hade blåbrallor, det visste hon iallafall... =)

Nu är det bara två dagar kvar. Jobbar sista dagen imorrn, som för övrigt är min och Marcus 3-årsdag.
Den kommer att spenderas lugnt och stilla, eftersom vi ändå kommer att behöva lägga all tid på att kolla var passen är, om jag verkligen har tagit alla mina "smått och gott-sprutor" som jag kallar dem, och om Marcus kan låta bli att packa som en äkta turist i en käck charterväska på hjul.
"Vi ska backpacka, inte åka på bussutflykt till Ullared!!!" brukar jag ropa åt honom när vi springer förbi varann som två yra höns.

Men det blir nog bra. Med allt. Jag känner på nåt sätt reggae-lugnet komma smygande. Det ordnar sig, ta dagen som den kommer och bara coola ner.

Snart ska jag träffa mina brudar för sista gången på ett alldeles för långt tag.
Miss you redan! 

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2007-01-16 17:18:14

kommer sakna dej godingen min..hoppas ni nu fåpr riktigt kul o mysigt!Grattis på 3 årsdagen och glöm ej att skicka ett smakprov av havet o polerna *ssss*** kramisaj

Postat av: A-L

Publicerad 2007-01-16 20:13:55

Hihi, tycker det skulle vara skoj om Marcus verkligen tog sin charterväska =) Ni är roliga ni! Hoppas ni får det toppenbra iallafall, med massa sol, bad, öl och annat som hör till.

Nu ska jag lägga mig och vila, min mage värker av alla skrattkramper. Tror det var gitarr-grejen som tog knäcken på mig! Pöss o kram!!!

Postat av: Malle

Publicerad 2007-01-18 10:31:10

Wiiiiiiieeee!
SÅ skulle jag låta om jag var med när planet lyfter sen kvart i fyra! Bannemej, vill också ut o flyga. Håller på och kollar på USA-biljetter jag. MEEEN hoppas att ni får det dökul i Thailandet och att ni hade en bra treårsdag igår och sådär. Mys mys mys! Lycklig resa (låter sjukt töntigt men det är väl så man säger?)

NJUT ÅT MIG MED!!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela