GypsyRose

Taking the long way around

Åtta dagar to go

Publicerad 2007-01-10 11:32:43 i

Hey Ho kära läsare! Idag är det endast åtta dagar tills jag och mitt livs kärlek åker till Thailand för att bada, sola och naturligtvis dricka öl och gå på full moon party.
Vi har aldrig varit utomlands tillsammans ( räknas badhotellet i Fredrikshamn där vi spenderade tre dagar för si så där två år sedan? Jasså inte, nähä)
Jag har faktiskt inte varit utomlands med någon pojkvän någon gång, så det här ska bli spännande!
Undrar just hur jag och Marcus funkar tillsammans under stekande sol, 35 plus och små thaifolk springande runt benen? Hm... ;)

Planen är att följa med svärföräldrarna så länge de orkar med oss och sedan sticka vidare för att möta upp Elin och David som då kommer från visit i Malaysia.  
Jag längtar, men har nog inte riktigt fattat det hela än.

Den här bloggen kommer under vår resa att uppdateras med jämna mellanrum, när tillgång till dator finns, vilket inte är så sällan som man kunde önska.
Håll kontakt med oss via bloggen, eller gå in på resedagboken (marilyn_mainstream) och kika.
Fast bloggen lär nog användas mer flitigt, har liksom blivit lite kär i den. Mitt sätt att kommunicera med omvärlden.
Känsliga tittare varnas, det kan förekomma bilder på Marcus iförd badbrallor ( Nej, inte Y-front thanks god), Michelle nedtrillad från en elefant eller en kalasfull svärfar. Allt kan hända, så se till att hålla er där hemma uppdaterade!

Nu, dags att ta tag i allt annat som ska ordnas idag. Ikväll ska jag på min förbannade yoga igen och återigen känna mig som en elefant i en porslinsbutik. Tre månader sedan jag yogade sist, så ni kan ju föreställa er hur det kommer att se ut.


Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-11 16:27:10

tjing!
där ser man, en falköpingsbo, kul att du titta in på bloggen... ja känner jue igen dej; mikaela va?
cool du gillar, ta2s, bilar, kläder å rocknroll oxå?? nice!
så vad har du för dig då å hur hitta du bloggen?
kram dolly

Postat av: A-L

Publicerad 2007-01-11 17:30:24

Oh, michelle vad heerligt det låter, förstår att du ser fram emot er tripp! Tror inte det kommer inte bli några som helst problem att umgås med mannen din, trots tropisk hetta. Ni kommer få det toppen, du är absolut värd en semester...har du packat väskan full, eller kommer en liten Anna-Lena plats? Jag ska inte vara i vägen, jag lovar :)

Kommer inte vara hungrig när jag trillar in imorgon, mat och dryck brukar aldrig vara en bristvara på Åsle Tås personalparties...konstigt nog :) Så det behöver du inte tänka på. Vi ses imorgon, jag hoppas kunna komma ifrån vid tio senast. Pöss haj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela