GypsyRose

Taking the long way around

" 2 tungor har mitt hjärta"

Publicerad 2007-01-05 14:29:44 i

Idag lyssnar jag på Nina Ramsbys sammetslena stämma i hennes och Martin Hederos version av 2 tungor. Lovely! Jag mysryser, och tackar Gud för att jag inte föddes döv.
Relativt lugn dag på jobbet idag, slutar tidigare eftersom det är röd dag imorrn, och efter dagens sista jobb ska jag in till stan och hämta mina babys. Ett par klarröda, vampiga högklackade pumps i lack. När jag ska ha dem vet jag inte, men jag kunde inte motstå dem!! Passar nog ypperligt till nästa Rocky Horror-temafest jag ska på. ( För jag går ju på så många, kan knappt hålla räkningen =)

Gick som bäst på stan efter fikan med Hanna och A-L och bredde på om hur dumt det är att köpa en massa dyra skor, och att jag minsann sliter ut det par jag har, innan jag ger mig på nästa.
Råkade kika in i skobutikens skyltfönster, och där stod de. Jaja, bäst att falla för frestelsen och köpa dem.
Uppdatering. Jag fick en Canon digitalkamera med 5,0 megapixel av Marcus i julklapp! Blev så glad att jag började gråta, men i och för sig..När börjar jag INTE gråta? Minsta systern på tio bast brukar sucka och klappa mig på huvudet när jag inte kan hålla tillbaka tårarna.
" Jaha, nu var det dags igen", ser hon ut att tänka. Vem var det som var den vuxne av oss två sa du? ;)

Saknar julen. Den fick för snabbt. Men nu blickar vi framåt. Thailandet snart, där jag ska göra en hårförlängning bland annat. Kanske en piercing igen? Lite av en tradition att pierca sig när man är utomlands...;)
Filippinerna för två år sedan, jag Elis och Jennie beställde upp en piercare med skakiga händer på hotellrummet, det var grejjer det! Jag var den ende som piercade mig i ansiktet om jag säger så...haha.
Finns en rätt sjuk bild på oss tre, när jag sitter mellan...ah, jaja. Kul bild är det iallafall.
Lade han upp den på sin hemsida, tjejer? ;)

Helgen är fullbokad av en massa skoj. Jag gillar att ha massor att göra! Nu måste jag pysa.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela