GypsyRose

Taking the long way around

Tokdans med eller utan kryckor!

Publicerad 2007-02-18 17:23:53 i

Tokdans med eller utan kryckor!

Ja, men ni ser ju själva hur lyckliga vi är över att få dansa till Björn Skifs.
All together; "Michelangelo, men så svaaaara dååååå!!"
Anders till och med slår sig för knäna, så skôj har han.

Mitt födelsedagskalas blev bättre än väntat, det kom och gick folk hela kvällen, jag fick en massa fina presenter tex. presentkort på Mössebergs kurort (yes!), "komma-ihåg-Thailand-kit" från Mari, jättesöt sminkväska och tvål från Carlsson, Malin och Mikael och jättefina diadem från David, Harry, Elin och Sarah.
Tack alla så mycket för allt fint jag fick, och för att ni kom! Kvällen blev oförglömlig, och bäst var nog Joelssons kryckdans! Skrattade så att jag kunde dö.
Små missöden som krossade flaskor och spisplattor som av någon oförklarlig anledning sattes på, händer så lätt.
Tack snälla också för städhjälpen, Hell n Diesel med sällskap. Jag är imponerad.

Till sommaren fyller Marcus 25, då kör vi en favorit i repris!

Kommentarer

Postat av: Mia-Terese

Publicerad 2007-02-18 17:52:49

Jäkla oss som inte åkte, men vi hade en väldigt speciellhelg och kunde inte förmå oss att spenderaden tillsammans med någon annan. Jag fick mitt halsband i fredags natt.... Jag är så kääääär!!!!

Grattis gumman, får jag väl säga så här då istället. Tänker på dig.

*kramar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela