GypsyRose

Taking the long way around

Ett år sedan sist...

Publicerad 2007-12-23 21:30:51 i

För exakt ett år sedan gjorde jag nog ungefär samma som jag gör varje kväll före doppareda´n. Har smakat den nygriljerade skinkan, spelar bingolotto till och från, klämmer på mina julklappar och går omkring och småmyser hemma hos MaPa.

Allt är precis som det ska vara, men allt är ändå helt och hållet annorlunda. Hur man kan leva i så parallella världar är förvånande, och relativt spännande till och från. Ingenting är som det ska, jag lever i upp- och-ner-vända-världen, men ändå går allt på rutin. Tiden går så snabbt, och ändå har december aldrig varit längre.
Jag känner mig uttråkad och sugen på Livet, och ändå vill jag bara att allt ska ha sin gilla gång i min lilla stad.

Southampton. Härifrån avseglade Titanic. Sug på den karamellen ni!



God jul!

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2007-12-24 08:42:08

suckisucki long time karamell.
god jul på dig mitjellen!

Postat av: M.Dyvnäs

Publicerad 2007-12-24 23:54:27

God Jul gumman!!
hoppas ni fått massa roliga klappar=)

Massa jul kramar från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela