GypsyRose

Taking the long way around

Världens bästa barn...

Publicerad 2006-10-11 11:05:54 i

Har lånat följande från Mias blogg, en av de närmaste vännerna och en underbar mamma till Olle och Egon, mina favvobarn som jag lånar så fort jag kommer åt...


"Följande utspelade sig i köket förut med mamma på örons avstånd;

Barnen håller på och dukar och plockar fram bestick tillsammans.
Egon, 4 år, försöker få Olle, 3 år, att säga efter honom;

Egon: "Säg så här Olle; Snälla Egon"
Olle: "Snälla Egon"
Egon: "Kan jag få en gaffel"
Olle: "Ja, det kan du, varsågod."
Egon: "Nej nej nej!!! Jag menar inte så! Säg så här: Snälla Egon, kan jag få en gaffel?"
Olle: "Snälla Egon, det har jag redan en."

Kommentarer

Postat av: gabriella

Publicerad 2006-10-11 20:21:36

Gosekillarna! dom är ju bäst i världen.....hehe

Postat av: A-äl

Publicerad 2006-10-12 20:06:16

Åh, vilken söt dialog :) barn är toksöta, min biologiska klocka tickar på ganska bra för tillfället. Jobbigt!

En fördrink på lördag låter ypperligt trevligt! Kan vara skoj att träffas en stund innan och snacka lite skit :) Längtar massor! Ska snart ta och packa min väska, åker direkt hem efter jobbet imorgon. Skönt!

Klart Ally McBeal var där, hon och heela gänget vad de nu heter allihopa :)

Sakna dig massor, ses på lördag! Pössar och kram

Postat av: Malle

Publicerad 2010-09-16 05:13:41

HAHAHAHAHAHAH, åh vad underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela