GypsyRose

Taking the long way around

Resultat

Publicerad 2006-10-04 11:54:12 i

Resultat

Såhär kan det gå när jag och Mari börjar på tovningskurs. Helmysigt, och jag känner mig hemskt ambitiös och så där skönt kulturell som jag alltid velat vara. Snart kan jag börja klä mig i stora, hennafärgade sjalar och bära gröna träsnidade örhängen från Kambodja.

Det här hjärtat pryddes senare under kvällen med guldfärgade pärlor, typ. Till och med Marcus fastnade för tovningens ädla konst, men "boys will be boys", han gjorde en egen katapult med tillhörande stenhård tovad boll som han och Carlsson kan leka krig med ute bland kossorna i Tiarp.

Men han gjorde iallafall någonting!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2006-10-04 20:38:25

Oh, min älsklings-michelle, blev alldeles varm i hjärtat när jag läste din blogg! Tack, dina ord betyder jättemycket, känns skönt med stöd hemifrån. Ni kommer alltid betyda mest av allt för mig, vart jag och ni än hamnar i världen!

Låter som det händer mycket där hemma. Kräver en bild på Mackan, låter tufft! Vill dessutom höra vad som planeras inför årsdagen. Kan ana, men undrar när och var? :)

Just ja, det är i helgen ni ska på ladys night ju! Då kommer vi vara i samma stad ju! Hoppas ni får en toppenkväll, dra en jäger åt mig med!

Och du vet, är det tufft, och om du vill prata så är det bara att slå en pling. Tänker på dig, massa kramar!!!

Postat av: Alberthanne

Publicerad 2009-10-21 09:43:58

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela