GypsyRose

Taking the long way around

Egentligen borde jag...

Publicerad 2006-11-14 10:29:04 i

* Jobba. Det är väl därför jag sitter på redaktionen i Stenstorp? Ja, jag ska. Men förste måste jag bara....
* Sluta slösa bort mina stackars pengar, annars blir det ingen rolig Thailandstripp. (Blockera mig från näthandeln, nån)
* Börja planera Thailandstrippen. Fast det är ju flera veckor kvar. Lång tid.
* Diska efter varje gång jag ätit, det blir så mycket disk hemma ju.
* Betala bilskatten, annars kan det bli jobbigt.
* Ge min stackars praktikant bättre arbetsuppgifter än att packa tidningar.
* Säga till min familj hur mycket jag älskar dom, oftare än jag gör nu.
* Berömma min älskade sambo när han stryker, diskar och tvättar. Han sköter det där bättre än jag.
* Strunta i andra människors patetiska försök att göra mig ledsen
* Engagera mig mer i min och Maris pyssellokal.
* Bli en mer intresserad journalist.
* Ta bättre hand om min stackars råttkrake som börjar bli gammal.

+ En massa, massa annat. Men det får bli en annan gång, som sagt. För tillfället har jag fullt upp med att...ja just det. Blogga bort en massa tid.Gulp.


Var med om en riktigt häftig grej i lördags, det hände sådana där saker som jag faktiskt inte tror på. Egentligen. Men vad ska man tro?
Låter som jag har flippat ur helt nu, men man får väl ta det som det är.


Och hör och häpna! Imorrn ska jag och Marcus (!) till en Sundströmkonsert. Att Marcus skulle följa med på nåt sånt är ungefär lika sannolikt som att jag skulle få gifta mig med Johnny Depp. ;)
Men för att muntra upp mig i höstdeppet ställer Babyn upp och följer med sin knäppa sambo på en sån där "proggspelning med bara en massa gamla nerknarkade hippies i publiken".

Det är äkta kärlek det. Tack älskling!


Idag lyssnar jag på underbara, underbara Nina Ramsby;
http://www.myspace.com/ninaramsbymartinhederos


Tjipp och hej!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2006-11-14 20:03:58

Hej bejby! Låter bra att det händer bra saker, nu blir jag nyfiken =) Maila mig på ovanstående mail, kollar den nästan varje dag. Saknar dig, hoppas allt är bra! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela