GypsyRose

Taking the long way around

Åh, så skôj!

Publicerad 2006-11-20 13:14:36 i

Åh, så skôj!

Tack kära Malle för dessa underbara (fula?) bilder, från min tjejfest i september. Här är det fri dans som gäller, och det ser ut som om detta tas på fullt allvar. Emelie, blondinen på min vänstra sida feels the rhytme, jag ser ut att bjuda in till nån slags ormdans och Mia kör den klassiska grodhoppsdansen.
De blonda lockarna längst till vänster tilhör Ames, som även hon får snurr i dansens virvlar.


Haha!Riverdance nästa, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-11-20 19:41:34

Hej hopp!
Nja, lite konstigt var det allt att gå på liseberg och lyssna på julsånger. I min hjärna är det fortfarande september. Men tiden går galet fort, har bara en månad kvar i Göteborg..huvva. Bra att ni hade mysigt iallafall..men du har så rätt, ett par dagar är vad man klarar av.

Visst är det skönt med löning snart, även om mina pengar bara är till låns =) men det behövs nu när det ska köpas klappar.

Och när jag kommer hem ska det lekas för fulla muggar, lita på det. Gillar inte att ni inte umgås =) men hörde att Therese kommer hem vid jul, tänkte bjuda hem er på glögg- och pepparkakskalas. Gamla T.U.G liksom. Men det får bli efter jul, på mitt jullov!!

Ta hand om dig vännen, saknar dig!! Pössen

Postat av: Tarjeilinea

Publicerad 2009-04-22 10:01:49

It is the coolest site,keep so!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela