GypsyRose

Taking the long way around

Skôj va?!

Publicerad 2006-08-17 00:06:00 i

Skôj va?!

Så här roligt kan det vara om Wiklund skämtar te´t. Särskilt om man heter Lillerskog och är lättroad.
Lycka till på lördag, grabbar. Er spelning kommer utan tvekan att bli minnesvärd.
Blir det lika roligt på Maratonrocken som på bilden här ovan, ja då är jag mer än nöjd.
Sista spelningen för Larsson också på ett tag, eftersom han inom kort lämnar Falbygdens mylla och går´n där hemma för gitarrspelande i USA. Inte dåligt. Lycka till, mate!

Dagen har varit utomordentligt innehållsrik. Ärenden gjordes i Göteborg alldeles på egen hand, gick över förväntan. En bra dag att minnas, med andra ord.
Kvällen spenderades med mamma Ilona, en "gammal" ( nåja, jag kommer alltid vara två dagar äldre än dig, Helen) och hennes mamma Carina.
Våra mammor spenderade flera lata dagar tillsammans på BB, KSS för drygt 21 år sedan, efter att de klämt fram två vackra flickebarn, första ungen för dem båda.

Vissa ser sin blogg som sitt vapen. Sitt sätt att berätta för världen hur jävla dåligt allting sköts. Och hur man själv skulle kunna sköta det så mycket bättre.  Själv ser jag min blogg som en möjlighet att rensa dagens tankar, att få skriva exakt vad jag själv vill, och tycka vad jag vill.
Jag ägnar hela mina arbetsdagar åt att knåpa ihop journalistiskt representabla artiklar, och jag gör alltid mitt bästa, ska ni veta.
Istället för att i min oerhört trista blogg oupphörigt kommentera hur dåligt en lokalredaktion och lokaltidning sköts. Sånt kan jag klara mig utan. Släpp det snart, hördu. Och skaffa ett jobb istället.
Lägg dig inte i hur vi bevakar de lokala partierna inför valet, jag är säker på att du inte hade gjort det bättre. Du är patetiskt partiskt.

Japp, dagens urladdning är över. Men nu sparar jag mina vassa ord till nåt bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela