GypsyRose

Taking the long way around

Jag har fått konkurrens...

Publicerad 2006-08-09 19:36:35 i

Så jävla ball

Min Baby Darling, som grenslar sin nya baby. En Yamaha Dragstar 650 som fått namnet The Black Pearl. Nu blir det jävlarimig åka av, och ingen är snyggare än Marcus när han glider fram på sin nya kärlek.
Och jag får erkänna, trots att jag fått rejäl konkurrens av en annan svart donna som bor i garaget, är jag lika förälskad i henne.

Nästa säsong är vigd åt MC-semester med Carlsson och Malin, som är stolta ägare till en likadan Dragstar.
Ni kommer inte ens se oss när vi drar förbi er på landsvägarna nästa sommar, så....

Bite the dust and shut up!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela