GypsyRose

Taking the long way around

Hanna har fått en bäbis...

Publicerad 2006-08-17 21:25:49 i

Hanna har fått en bäbis...

Som är världens, absolut världens finaste och sötaste lilla Wilma. Välkommen, Wilmatjejen! Jag är säker på att du håller Hanna i trim...ett tag. ;)
Jag, systrarna och "jag-vill-ha-en-hund-nu-kan-ni-inte-se-hur-hon-tittar-på-mig"-mamma var uppe nyss och hälsade på familjen Gustafssons senaste tillskott.

Så gulligt att se hur hon busar med oss, springer runt och tappar kontrollen över kroppen, trillar in i en buske och hittar ett gammalt löv att smaska på . Mums!
Wilma är nu nio veckor gammal, och den sötaste hundvalpen jag har sett!
Strax följer fler bilder på den lilla tjejen, som man inte kan få nog av.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2006-08-17 21:29:07

Åh, vad sött! Hade nästan glömt att våran hund har varit så där liten också. Vad rädd om hunden!

Postat av: Torkelsolveig

Publicerad 2009-01-05 09:31:12

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela