GypsyRose

Taking the long way around

till al!

Publicerad 2009-09-09 23:14:43 i



...For att du tittar in har det forsta du gor varje morgon, enligt sakra kallor. Godmorgon, alskling!
Tankte skanka lite extra skimmer till din torsdag (nar du nu vaknar, det ar langt kvar till din torsdag morgon, det ar jag medveten om, just nu agnar jag mig at MIN torsdag morgon), och vinka hej till dig har pa bloggen.

Den har picen knappte Karlsson i sondags, nar jag kommit hem fran mitt jobb. Svangde forbi FoodTown (den 24/7 oppna supermarketen vi handlar i), for att kopa leksaker. Sapbubblor och gatukritor. Helt enkelt fabulost roligt!
Jag ar en blekfis, men ge migg ett par veckor med vader som detta, sa ska ni allt fa se att gamla takter sitter i!

Gatukritor is the shit!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-09-09 23:25:17

Tro nu inte att vi andra försummar dig, din Malle är inne och läser två gånger om dagen! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-10 07:36:07

Samma här. Mest klickade bloggen. :)

Postat av: A-L

Publicerad 2009-09-10 10:10:29

Åh sweetie, du är så rar! :-) Och vilka fina bilder, våren i NZ verkar vara precis lika fin som i Sverige om inte snäppet finare. Här är hösten påväg, även om vädret har fått någon knäpp och det nu är stålande sol och varmt och skönt (tror jag, har inte varit ute än idag) Men strax sa jag packa ihop mig och gå en promenix med Therese W, vi bor nämligen typ grannar. Hur coolt är inte det? Vi har redan bestämt att nästa höst ska du och Hanna också bo här, så är hela gamla TUG samlat :-D Ta hand om dig fina, fina Michellen! Tusen puss!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-09-10 17:10:27

är du det sötaste som någonsin vandrat på denna jord eller? jag tror minsann detta!



IDAG HAR JAG BESTÄLLT STUDENTMÖSSA! är det galet eller vad?



PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela