GypsyRose

Taking the long way around

dagens viktigaste

Publicerad 2009-09-09 23:39:27 i



Jag onskar du vore precis, precis pa den plats dar bilden tagits. For da skulle du bara behova ga ner for backen, i riktning mot Sky Tower, under viadukten och upp for parkbacken from hell (det basta ar att vart hostel ligger halvvags upp for den backen, sa man behover inte ens ga heeela vagen! Eller sa gor man en fuling som inte manga kanner till. Nar man kommer med tunga matkassar fran FoodTown, svanger man in pa nat hotell pa Beach Rd, tar deras hiss upp till Anzac Avenue, kliver av och vandrar hem, OVANFOR jobbiga parkbacken. HAHA!)



...Sen skulle jag vilja att du krop ihop med mig pa en filt i parken utanfor hostelet, dar man nu kan plocka sma prastkragar, precis som Karlsson gjorde haromdagen. (fin bild, Jo!)




...Och sa kunde vi ligga och titta pa nar traden slar ut i blom igen. Som det har, mitt favorittrad som andrat kostym over ett par natter. Inga kala grenar har inte!



...Sen kunde vi prova lyckan i den hage jag skapat har utanfor i den asfalterade delen av parken. Jag ar saker pa ett den ar grym!

Sedan skulle vi ga till Racket och dricka vin i stora fatoljer, med fotterna upphissade vid eldstaden.
Och pa sa satt skulle vi fira din fodelsedag i den har delen av varlden, alskling!
FOR IDAG AR DET JOELENES FODELSEDAG!!!(Iallafall i min del av varlden) Och det ar inte klokt att hon borjar bli stor, och det ar svindlande att hon faktiskt ar en mamma och en fru och hela koret. Nar hande Livet dig, vannen? Ojojoj.

Och imorrn fyller varldens basta Kaspian Manvilde Bardh ar, och det ar grymmers att fylla 4 ar! 4 ar pa jorden, ar det klokt eller?

Och jag har givetvis skickat sma pressys, men jag vet inte om de hunnit fram an...
Cross ur fingers, mateys.


Kommentarer

Postat av: jolene

Publicerad 2009-09-10 09:05:11

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!

Världens bästigaste Michellen!!!! Tack för den fantastiska vägbeskrivningen. Nu hittar jag ju.=)

Tack föratt du gjorde min dag ännu bättre!. Kärlek i massor hjärtat! =D =D

Postat av: Jojo

Publicerad 2009-09-13 05:01:52

Jag ar en masterfotograf! I'm telling you!!

Postat av: Hanna Gustavsson

Publicerad 2009-09-14 00:12:06

Hej söta tjej!

Jag skulle gärna hoppa i din ritade "hage" Även fast de inte va till mig ;) Sen måste jag ju säga älskade vän att du är himla bra på att skriva vägbeskrivningar! Dig ska jag minnsann ta med mig när jag reser någonstans! Då tänker jag skicka ner dig innan så du kan skriva lite vägbeskrivingar till mig så jag inte går vilse :)

Puss på dig mitt älskade Hjärta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela