GypsyRose

Taking the long way around

mamman!

Publicerad 2009-11-24 00:50:21 i





Idag vaknade jag av att Glen lade ett paket pa min mage. Sahar sag innehallet ut. Nu har jag bade lite julkansla och lite hemlangtan. Min mamma ar bast!

Jag sover som aldrig forr, det hjalper mot deppighet. 11 timmar per natt ar ingen match! Igar natt tog jag en langpromenad i den varma Aucklandsnatten, och med Aeromsith i oronen vandrade jag tomma gator fram, genom morka parker. Och jag hade glomt hur vackert allting doftar nar morkret lagger sig. Hur blommorna i skydd av natten slapper fram allt det dar de burit pa under den varma dagen.
Sommar i NZ, mina vanner!

Jag kanner mig ensam, fastan jag har sa manga runtomkring mig.
Och idag gar vi in i 3:e dagen som jag ar helt ren fran allt som skadar mig och skapar bereonde. Det vill saga alkohol, cigaretter, pojkar och godis.
(Fast jag vill, jag vill, jag vill fortsatta forstora mig med ovan namnda)

Heja Ingvarsdotter!

Kommentarer

Postat av: 91:an Bergwall

Publicerad 2009-11-24 10:31:22

oj va stolt ja blir. ja hejjar på dej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela