GypsyRose

Taking the long way around

Fortfarande rätt blääää....

Publicerad 2009-03-14 06:45:47 i

Läget är minst sagt ostabilt. Jag har ingen koll, och de dåliga nyheterna bara fortsätter. Känns rätt hopplöst, för tillfället.
Men vad har jag lärt av livet? Att skratta faran rakt i ansiktet, måla ett par drag med läppglanset och ett par drag med rouget, och så kör vi brudar!
Ikväll är det visst fest hos nån äventyrsturismstudent, det blir väl kul. I guess.

Idag har jag pratat med hela min familj. Nästan. Nu väntar jag bara på att det ska bli morgon hemma igen, så jag kan ringa pappskrutten för några far-dotter-råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela