GypsyRose

Taking the long way around

JAA!!!

Publicerad 2009-06-14 11:15:20 i



Igar var jag och Annica och sag Simon and Garfunkel. SIMON AND GARFUNKEL!!!Forstar ni???!!!
Det strular med bilduppladdning har pa sidan for tillfallet (givetvis), men nar det ar ordnat, ska jag ladda upp bade bilder och fimlklipp fran var helt GALNA kvall.

Men tank pa det har. Varldens framsta duo har inte varit i landet pa sisadar 15 ar. Biljetterna salde slut pa rekordhoga 12 minuter nar de slapptes for 4 manader sen. En extrakonsert sattes in, denna saldes slut pa 6 minuter.
Jag och Hammarstrom gar till biljettkassan ett par timmar innan konserten igar for att hora oss for om cancelled tickets eller liknande. Det finns 2 kvar. 2 KVAR. Bredvid varandra, ratt bra platser.

Ibland finns det en gud. Vi firade genom att ga och kopa en liten flaska champagne som vi drack pa en parkbank innan vi gick till Vector Arena, som ligger 5 minuter fran vart hostel. 10 000 manniskor och Simon and Garfunkel pa scen.
Behover jag saga mer?

Jag grat. Det var mitt livs absolut lyckligaste musikhandelse. Jag finner fortfarande inga ord.
Det var en mer an perfekt kvall.


Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela