GypsyRose

Taking the long way around

Plugg/slapphelg

Publicerad 2008-10-31 20:00:34 i

Min inplanerade lugna helg har startat. Började den med att åka hem till Falsch (!) igår, där jag och syster Yster kollade på film och drack té. Idag har vi varit ute och gjort en massa viktiga ärenden, och det har till och med blivit lite pluggat. ( Lugn, jag sa LIIITE...so far ;)

Har precis ätit fredagsgottig grillad kyckling, potatissallad, vitlöksbaguette...mmm, och ska värma på lite glögg nu till mig, mamma o syster. Det är höstruskigt ute, och på trappan utanför står våra fina pumpalyktor tända, som en inbjudan till Trick or Treatande barn. ;)

Jag tror det blir en bra fredagskväll, och ska tvinga min syster att kolla på skräck med mig sedan...Ohhh....läskish!
Just det! Har mobilen avslagen eftersom det är dåååligt batteri, och laddaren ligger hemma i Lisch, så försöker ni nå mig...Går inte det. ;) Skicka ett sms så kollar jag av det i sinom tid)

Så; HAPPY HALLOWEEN ALLIHOPA!!!


(Pssss....ikväll är ett utmärkt tillfälle att checka in på www.hotel626.com, för den som vågar, och vill ha lite extra halloweenskräck!!)


Cheeerios!

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-10-31 20:22:26

Men Michääl! Heder till dig som tar dig en lugn helg. Imorgon är det Halloween fäst här ( efter mycket om o men) och blir du uttråkad eller bara vill komma så göööör det!!

KRAMAR!

Postat av: MEL

Publicerad 2008-10-31 23:43:09

Hejhej!!

Om fröken mikjell skulle vilja gå på fäst, lr iaf förfäst när hon visstas i (en annan del av) Falköpan så är det full rulle hos memmlisen här imöra, Lördag ;) Ha en trevlig kväll stumpis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela