GypsyRose

Taking the long way around

Projektet - Sista rushen

Publicerad 2008-11-10 17:02:07 i

På onsdag redovisar vi ett av alla de projekt och grejer vi arbetar med nu. Det ska bli skönt att beta av en liten del iallafall. Sitter fortfarande i skolan, och lär bli kvar här ett bra tag till, om inte hungern tvingar hem mig. Har inte käkat sen lunch, det kan hända att det blir panik snart!

Det är iallafall ca halva klassen som sitter och sliter som små tomtenissar här i datasalen denna sena måndagseftermiddag. Det är gött att det inte bara är min grupp som jobbar på ända in i måååål!

Idag gick jag upp så tidigt att det egentligen inte varit nån idé att gå och lägga sig, jag FATTAR inte hur Gabby pallar VARJE morgon. Nu när jag bor i Lisch, kan jag med gott samvete sova en sisådär 2, 3 timmar till. Sjukt. :)
Nu, åter till gruvan.


Hej!

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-11-11 01:11:52

Me meez u. när fika? Krmz

Postat av: Mel

Publicerad 2008-11-12 11:07:33

Ett tu tre! Utmanad du e!

Kika litenstjerna.blogg.se för reglerna =)



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela