GypsyRose

Taking the long way around

Åh. Mys!

Publicerad 2008-07-03 19:18:09 i

 

Idag när jag kom hem,
väntade världens bästa överraskning på mig. Ett brev från AL låg innanför dörren när vi kom hem. Roomisarna suckade och gav mig brevet, eftersom de tydligen inte har några kompisar, mammor eller sambosar som skriver brev till dem, vilket naturligtvis innebär att jag är mer älskad än dem, och de är bara avundsjuka på breven som då och då dimper ner i brevlådan. Haha!

Iallafall, blev lite gråtig när jag läste allt fint AL skrivit, och helt rörd över bilden hon skickat med på Klanen. Har satt upp både brev och bild ovanför sängen, så jag ser mina bästa tjejer varje morgon. Helt otroligt AL, att du visste vad som saknades i mitt Klanlösa liv! Tack snälla söta du!

Vi har varit utan Internet här i några dagar, därför har det blivit tokmycket smygsurfande på jobbet. Dock är Steve The Chef (Tvilling med Paul, The Andra Chef, det går fortfarande inte att se skillnad på dem, det är hemskt jobbigt, det här...), lite smartare än sina praktikanter, så Facebook, National Express (bussbolag) och Hotmail är blockade fram till lunch.

Men det här med svenska bloggar, det verkar han inte ha koll på, Mooaahahaha! Känner mig hemskt listig!;)

Vi har fint väder idag, nästan så man skulle ge sig ut på en promenad neråt hamnen...Eller kanske inte. Jag har ju faktiskt lånat season 2 Bevery Hills av Enrico, jag är som fastklistrad vid Laptopen, denna serie är verkligen TREVLIG! Moralkakorna flyger både till höger och vänster, det är sprejade luggar, oversize kostymer, stentvättade jeans och Speedos så långt ögat når. Det var väl inte längesen jag tyckte att gänget i Beverly Hills var häftigast i världen? Suck...;)

Nu blir det ännu ett avsnitt och lite käk innan jag o J ska koncentrera oss på vårt X-arbete!

Kommentarer

Postat av: Inspiration

Publicerad 2008-07-03 19:26:40

http://SOMMARTIPS.blogg.se/

Postat av: A-L

Publicerad 2008-07-03 22:51:29

Men vad konstigt, jag var helt säker på att Malin var med på bilden också..så märkligt, hon kanske hoppade av fotot någonstans på vägen, typ som i Harry Potter. Mycket märkligt, jag ska se om jag kan gräva fram fler bilder med klanisarna som du ska få. Hihi, allt för att visa dina roomisar är du är mest poppis =D Puss o godnatt, nu ska jag sussa! Ps. Elda på stranden låter ju supermys!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-07-04 21:43:18

Men hallååååååå, jag då??? :*(

Jag tar ju kortet :P JAG VILL OCKSÅ VARA MEEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela