GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2007-06-19 12:55:08

vilken hållning.. är mig fortfarande förunderligt hur jag kunde få ragg den kvällen, underligt =P

Postat av: Mikael Grön

Publicerad 2007-06-19 14:21:28

Ungefär som på de här bilderna kommer det se ut på grillfesten den 14'de. Fast, fler folk + en grill då kanske.
Klart du ska komma! Jag har tänkt ringa och bjuda dig (er), Bardh och Jolene, så det blir som en räjuniån!
Fråga: Varför har du lösenordsskyddat bloggen för? Mer äkta dagbok än blogg kanske? :D
Adressen du skrev i kommentaren på min blogg är ju öppen för allmänheten, så du kanske vill att jag ska ta bort den. Annars är det knappt nån vits med lösenord.
Oj oj oj vad jag har längtat till sommarn, och så är den här nu, när man sitter i ett unket kontor och knackar fingrarna blödande mot ett tangentbord från HP...
Tjojs!

Postat av: Malle

Publicerad 2007-06-20 06:44:09

Ingen är dum längrem trodde jag blev dissad men nu ska jag på dejt i afton så det är lugna gatan ;)

Postat av: Ames

Publicerad 2007-06-20 10:29:10

Vad har vi sagt imorgon. Ska vi komma till dig eller plockar du upp oss? Sa vi femtiden? kommer ej ihåg. Du kan väl updatera mig :) kram

Postat av: Malle

Publicerad 2007-06-20 12:53:23

Hohoo, sexton tretti blir sketabra, fan vad lajbans det ska bli! :)
Ja, det går bra att ringa och störa från klockan åtta och framåt =P Hahaha :D

Postat av: Ammelie

Publicerad 2007-06-20 18:23:40

finemang! Då ses vi i morgon. Ser fram emot att åka med Lasse Bööööörghaaaajjjgeeen. :)

Postat av: Jarl kulle

Publicerad 2007-06-21 10:07:47

Glad midsommar!
Jag behövda inte lösenorda nu. Är det ngt som är fel? kram!

Postat av: Mari

Publicerad 2007-06-21 12:22:27

Nu packar jag ihop och går hem här =) Vi ses i kväll! Pöss

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-06-21 22:37:02

Önskar dig och alla andra klanmedlemmar en trevlig midsommar!! Ha de bäst kram kram

Postat av: A-L

Publicerad 2007-06-25 14:15:51

Tack för en toppenhelg bejby, mera sådant tycker jag. Nu är det dags att planera nästa stora tillställning som blir...juldagen eller nått =) Fast nej, det händer ju lite grejer innan dess, hihi! Ses snart hoppas jag, puss

Postat av: elis

Publicerad 2007-06-26 11:27:09

hej!
hur kommer man åt ammelies blogg lr är den superhemlig...? midsommarbilder? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela