GypsyRose

Taking the long way around

Längtan...

Publicerad 2006-10-10 13:25:30 i

Längtan...

Tänk att så mycket längtan kan rymmas på ett vanligt A4. Svarta, tryckta bokstäver som lovar något, viskar om platser man kommer att få se, människor man kommer träffa och upplevelser man sedan tar med sig i ryggsäcken hem.

För er som inte ser texten; Göteborg-Bangkok den 18 januari, dagen efter vår treårsdag sticker jag och Marcus till varmare breddgrader ett tag för att njuta av klimatet, snorkling och framförallt varandra. Det ska bli helt underbart, och blir en kanonbra start på året.
Bara sätta sig på planet, när Sverige är som gråast och alla juleljus är nedplockade. Då åker vi härifrån.

Och med det bästa sällskapet; min svärfar, hans fru och troligtvis Marcus arbetskamrat, en heeerlig kille!


Oh, vad jag längtar!


Kommentarer

Postat av: A-äl

Publicerad 2006-10-11 11:13:54

Bejby, nu blir jag avundsjuk!!! Låter heeerligt med en resa till varmare breddgrader, det är ni absolut värda! Passa på att mysa massor tillsammans!! Oh, jag vill määää =) Hur länge ska ni vara borta? Ska ni resa runt eller hålla er på samma ställe?

Haha, jag kan tänka mig att michelle stod längst fram i kön när cheesen öppnade tomteland. I götet skiner solen, så vintern känns lååååångt borta, skönt!

Vi ses på lördag ju, längtar så jag blir blå! Är det någon särskild tid utsatt? Ska pojkvännerna följa med? Hörde malle skulle på personalfest, men vore mysigt om vi kunde träffas allisammans innan, kommer knappt ihåg hur ni ser ut =)

Ta hand om dig, vi ses om tre dagar! Massa pössar

Postat av: Treno

Publicerad 2007-03-07 17:30:29

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela