GypsyRose

Taking the long way around

Jodå, det var lika bra den här gången...

Publicerad 2006-11-16 16:27:25 i

Såhär skrev jag i Sundströms gästbok tidigare idag.


"Tjo hej!

Fick ordentlig musikabstinens igår, slängde in sambon i bilen och rejsade iväg ner i de småländska, djupa skogarna på kringelikrokiga vägar, glömde bort destinationen men vågade inte riktigt berätta detta för resesällskapet som följt med på nåder. Höll nästan på att hamna hemma hos Raskens och Ida ;)

Högre makter var nog med oss, för prick klockan 19.00 kom vi sladdande in på parkeringen vid Sävsjö kulturhus, sprang in, slängde jackorna på den förvånade tonåringen som stod i garderoben och lyckades trots allt norpa de bästa platserna längst fram.

Och vilken spelning det blev! Underbart!

Saken blir ju inte sämre av att Strängen är het som få.
Oj oj oj, är allt jag kan säga.

En Sundströmspelning kan liknas vid bra sex, ursäkta beskrivningen. Efteråt är man alldeles lycklig och slut, och alla springer ut för att röka så mycket de bara kan.

Jaja, tack än en gång för giget i Sävsjö igår!
( Varför skyltar man inte Jönköping från Sävsjö?, höll på att inte komma därifrån i natt)"

Kommentarer

Postat av: Mia-Terese

Publicerad 2006-11-17 17:07:17

Det borde vara skyltat till Falköping därifrån tycker jag... Det borde väl inte vara för mycket begärt?
*S*
Nu har Pasha fått en egen blogg.

http://vovvanpasha.blogspot.com/

Postat av: A-ÄL

Publicerad 2006-11-17 18:00:36

Hej bejby!! Haha, du är så rolig. Mr Sundström måste skrattat halv ihjäl sig när han läste det där tror jag =) Låter jättemysigt att att bara sticka iväg så där. Skoj!

På tal om skoj, hoppas ni får det bra i helgen. Jag ska till liseberg på söndag, ska bli mysigt. Har redan börjat räkna ner till dopparedagen ju. Min chokladkalender ligger bara o väntar på mig.

Hoppas allt är bra annars. Maila gärna om du hinner =) Saknar dig massor, hoppas vi ses snart. Pössen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela