GypsyRose

Taking the long way around

hot aussie day

Publicerad 2014-11-22 03:36:51 i Allmänt,

 
Första lediga dagen, efter en sjukt intensiv vecka. Så vad gör jag för att varva ner och smälta intryck? Givetvis låter Kate locka med mig på Parkrun, en femkilometare med avgång kl 0800. Tur att jetlaggen hänger i så jag är uppe före tuppen fortfarande. Om jag sprang? Mest i nedförsbackarna, och FY SATAN så varmt vi har det här idag. 
 
Efter en så HÄRLIG start på dagen belönade vi oss med ice coffees and brekky in the shade på en kaonfin bistro i stan. Kate släppte sedan av mig vid Bunnings som är mitt nya favoritställe i världen där jag shoppade plantor, fina chinese lanterns och annat fuffens till mitt garden project. 
 
Ikväll blir det drinks på Kates Skydeck, och imorrn afternoon drinks med Helen. 
 
Hurra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela