GypsyRose

Taking the long way around

Långa dagar

Publicerad 2014-12-04 01:40:06 i Allmänt,

Sorry för världens sämsta uppdateringar. Jag har så sjukt intensiva dagar just nu och den här omställningen måste få ta tid. Det är full rulle från morgon till kväll och jag har dessutom gjort en hel del night dutys vilket innebär att jag inte sover helt OK eftersom jag har 2 telefoner bredvid mig natten igenom som kan ringa närsomhelst med gäster i luren som har diverse problem.
 
Det är alltså kaos i Ingvarsdotters liv för tillfället, men jag känner mig själv ganska väl och vet när det håller på att gå överbord, så jag chillar så mkt jag kan. 
 
Det kommer bli bättre uppdateringar när jag har bättre koll på läget, och när jag har mer att skriva om. 
Nästa helg åker vi nog upp till Brisbane jag och min nya lilla familj, bor på hotell och svirar runt lite. 
Det pratas även jul, och det kommer bli en varm sådan. Vi planerar xmas drinks i vår backyard och sedan pub meals and drinks, det blir kanske nån hike och mer mat. Inga julklappar, men en bakdag är inplanerad och jag hoppas få tag på saffran så jag kan baka några lussecats. 
 
Det är december redan och igår fyllde min lillasyster 18. Hon firar storstilat i Rom med hela klassen och jag önskar henne världens bästa resa. 
 
 
Dags att ta tag i livet i en caravan park igen. Vi snakkes snart!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-10 10:10:53

Jag har seriösa planer på att överge allt o komma o bo hos dig. Rimligt? Rimligt. J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela