GypsyRose

Taking the long way around

Ukulele in the mornin`

Publicerad 2013-11-27 08:11:28 i Allmänt,

Den hær onsdagsmorgonen kickar vi igång med min eminenta Ukulelelista på Spotify. Før den som ær intresserad kan jag meddela att min egen ukulele Frankie mår fint, hon har fått samla lite damm på hyllan ett tag nu, men i dag kan jag briljera med en och annan The Cure, Eddie Vedder och klassiska Somewhere over the rainbow. Oh and Janis Joplin såklart.
Jag tænkte mig en redig show på Armidalebrøllopet.
 
På tal på brøllop. Den 1 maj kommer min ælskade brøllop KiwiGlen tillbaka till Sverige, och ja, då kanske det blir just så.
 
Næ. Nu får gærna solen gå upp øver Oslo snart. Det hær ær deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela