GypsyRose

Taking the long way around

Detox the shit out of that dirty woman!

Publicerad 2013-06-18 21:49:48 i Allmänt,

Idag efter jobbet gick jag till mitt nya Spa som ligger ungefär granne med oss här på Grunelökka. Det hela har blivit lite Auckland liksom, där jag o Strumpan sprang på Spa i tid och otid. 
Idag fick jag ett Detox fotbad, där man drar ur gifterna ur kroppen genom fötterna som sitter i en salthaltig blandning. 
 
Ja. Vattnet blev helt grumligt och brunt med sjukt otäcka avlagringar som flöt omkring på ytan. 
Jag kände mig oren och förstod att mitt levene inte är direkt fläckfritt, och min söta spaterapeut fick hålla om mig och säga att det här händer aaaaalla men kom gärna tillbaka snart. Väldigt snart. 
 
Detox=Da Shit. På riktigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela