GypsyRose

Taking the long way around

everyone knows books are better than life, that's why they're books.

Publicerad 2013-04-26 15:58:58 i

Vi testar. 
 
Det har snart gått ett år sedan jag skrev ett ord i den här bloggen, och den har ropat på mig från andra sidan graven. Ni tappra skara som läst har gett upp, och jag likaså.
Men det regnar utanför fönstret och det är årets nästintill första regn, och jag har längtat och väntat så, och det sätter bollen i rullning och tankarna i oreda. 
 
Jag skriver ett par ord, på måfå. Inga måsten, för då dödar jag det. 
Jag skriver lite när jag vill och hur jag vill, så som det alltid varit.
 
Jag skriver för mig själv och för de stackars satar som vill lyssna.
Jag tror jag samlat på mig en del det senaste året, och ut ska det väl i någon kanal. 
 
Vi testar, hör ni det?
Ett välkommet regn utanför fönstret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela