GypsyRose

Taking the long way around

svengelska

Publicerad 2012-01-10 07:50:37 i

HAHA! Jag är den skojigaste personen jag känner. Ganska ofta.
Läste just ett av mina tidigare inlägg där jag berättade för er om min shoppingspree. Och ni säger inget. Sitter väl hemma och gottar er åt den toookiga Ingvarsdotterskan med det dåliga språket.
DET FINNS VÄL INGET SOM HETER LÄPPSTICK HELLER?! JAG TRODDE NI SKULLE HÅLLA KOLL PÅ MIG? Kom vi inte överens om det, va?!VA?!! Masa eder upp nu därhemma och börja påpeka det här jäkla beteeendet. Inte OK.
(Men att ha en frukost, falla i kärleken eller vara av när man går till jobbet, det är helt OK. :)

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2012-01-10 11:17:26

Ha! Läppstick är väl ett bra ord tycker jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela