GypsyRose

Taking the long way around

freeeedaaag!

Publicerad 2012-04-27 06:03:46 i

Sol i sinne, brun inne. Eller? Sol i sinne och ute och gud vet allt, i Mellan iallafall. Jag har varit ute på äventyr, och blev så nöjd och lätt i huvudet att jag fick gå hem och lägga mig lite igen. Ska fredagsstöka lite här hemma, medan jag lyssnar mig igenom Strumpans Finest On Spotify. Oh loveliness.
Sen möta upp The Lill, gå för fredagste som traditionen bjuder, och sen hem. Skippar det där med att träffa Chris familj och sånt som han liksom ville, aint really there yet or ever. Imorrn har han nån stor match som han vill att jag kommer på, men jag chillar nog hemma och skypar med Finn Mast, nyaste bebben i klanen VärldsVänner. När hans mamma SuperWoman Bianca Från Holland som ni kanske känner till vid det här laget, ringde för 2 veckor sen och berättade att leveransen liksom dimpt ner, kunde jag inte sluta lipa.
"I feel FINE, ur the big whimpey", skrattade Biancs som liksom födde lite barn mellan lunch och middag. Precis som jag visste att det skulle bli.
Anyhow. Imorrn kväll är det drinks med Lillans arbetskamrater, sen vankas det nog fest ute i St Kilda med Chris och footballteamet. Haha. Det ÄR SÅ SKOJ. Stor husfest och ett band som ska spela har jag hört, jag dejtar footballteamets captain och de där grabbarna är verkligen så osmarta som amerikanska high school filmer påvisar.
Perfekt liv.

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2012-04-27 21:25:16

Ah Rudolfs visdom! hahaha!

jag trodde faktiskt att du skojade när du skrev att han är såndära sporttönt! Där ser man. Donnan upphör aldrig att förvåna. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela