GypsyRose

Taking the long way around

all will be well

Publicerad 2012-04-26 03:48:31 i


Vi mår fint! Det blir så himla glest med updates from down under nuförtiden, men vi är inne i sådan där period då vi bara är ute på skoj grejer, när vi inte jobbar. Jag har gjort tolvtimmarspass mån och tis, och tio timmar igår. Idag är sista arbetsdagen denna vecka, sedan väntar en skoj helg, och ikväll kan vi förhoppningsvis boka våra flygbiljetter till Perth dit vi nog drar nästa helg torsdag-söndag för att spana in västkusten och därmed säga Check på den! :)
Jag har varit ute på ännu ett par dejter med Chris, det är skoj men ni behöver absolut inte vara oroliga. Det här blir icke långvarigt, som allting annat i mitt liv. Jag vet liksom inte riktigt hur man faktiskt stannar, så jag fortsätter mina små gästspel i olika vardagar i olika delar av världen, och drar sedan vidare.
Idag bjuder jag på en låt av ett Kiwiband jag lyssnade konstant på i NZ. Deras material har inte funnit ute på Youtube förrän nu, och skivan jag köpte tappade jag bort. Idag hittade jag dom igen. Åh memories I say. Lyssna och njut, vi hörs troligtvis imorrn när jag är ledig och lirar runt här hemma!
Puss tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela