GypsyRose

Taking the long way around

in the rear mirror

Publicerad 2011-11-28 05:10:57 i

Min goaste, underbaraste lilla Adam Lee. Lilla apunge, som jag saknar dig!
Hanging with the best boss in the world.




Making a pretty, pretty bouquet. MikaStyle. Lisianthus, green button mums and greenery.



Vackraste dahliorna på denna jord. Älska!



Apungen äter upp min telefon. Igen. Så länge det inte är min Ipod som dreglas ned är det helt OK.



Sen efter en hård aretsdag, i solen, med underbara glada människor som köper vackra blommor, kryper jag o Adam upp i våra helkroppspyjamaser hemma hos Lee´s, läser en god bok och dricker ett glas vin/välling.

Så här såg det ut en av de allra sista dagarna i Squamish. Det här är första gången jag tänker lite på hur det var. Aj! Vad ont det gör då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela