GypsyRose

Taking the long way around

det dar med bilder...

Publicerad 2011-11-17 06:43:23 i

blogg.se ar emot mig just nu, sa darfor kan det inte bli nagra bilder alls mer idag. Hm. Ni som har FB ar nog dock up 2 date med bilder. :) Och ni som inte har det (heres looking at u, Jolenen!), hall till godo! Forhoppningsvis ar det battre natverk i vart nya hem. Och vilket hem sen. Ni kommer inte tro era ogon. Ha!
Nya adressen till palatsen ar som foljer,
Mikaela Ingvarsdotter
59 Blyth Street
Brunswick VIC
3056
Australia
Sa dit kan ni nu borja skicka alla dyra julklappar o sant. :)
Det ar en fin fin dag, 30 grader och jobbet har gatt bra idag. Jag tillater mig inte att tanka pa Kanads just nu, jag haller fortfarande pa att landa har,och skapa mig nagot har, och det gor liksom for ont for att tanka pa allt jag just lamnat. TUR att jag har med mig de finaste sma trollungar man kan tanka sig, Lillan och Jomps.
Nu slirar jag o Lillan hemat, lagar en omelett, kollar klart pa SATC och sen bar det ivag till Aucustic Cafe pa Johnston for att hora Jomps lira gura.
Imorrn blir det storm, och Hej vad jag tror att jag kan komma att gilla Melbourne!
(For er videofantaster kan det aven avslojas att det har borjats spela in en LiveShow som snart kommer att bprja publiceras har pa bloggen. Namnet? Brunswick Bitches - Livet Mitt I Mellan. Fattar ni? Vi bor ju Mitt I Mellan, alltsa Melbourne. Alltsa det har ar sa skoj sa jag vet da rakt inte. Jaja, enough. )
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela