GypsyRose

Taking the long way around

när våren kom till whistler...igen

Publicerad 2011-03-20 22:18:31 i


















Idag kom våren igen. Söndagsmorgonen började perfekt med stor frukost med Strumps, Karin och Paul. Massa färsk frukt, bagels, kaffe...yum!
Jag och Paul följde Strumps till hennes jobb, vi lekte med såpbubblor och åkte i RikeMansLiften och hängde sedan lite i backen innan jag och Paul gick och mathandlade, fick gratis kaffe och gick hem i solskenet och gjorde Tacopaj.
Nu har jag precis vinkat av honom, han är på väg till jobbet och jag återgår till min hemtenta som kanske kanske faktiskt blir av. Hm!

Fylld av så massa underbar energi idag, hoppas ni därhemma känner detsamma!

"Släpp fångarna loss det är vååååår!...."

Kommentarer

Postat av: Kaarlsson

Publicerad 2011-03-23 12:04:01

Ja älskar ju brillsen damen!!! Själv ska jag gå till Primarks herravdelning och tjacka nya BLÅA brillor =) Vad kan de kosta? Jo men jag skulle väl säga 1 pund. Passar alldeles utmärkt för en fattiglapp! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela