GypsyRose

Taking the long way around

turkey dinner och svåra beslut

Publicerad 2011-01-24 22:12:26 i

I förra veckan flög Lisas familj in från Ottawa. De ville träffa sin dotters vänner, och vi blev inbjudna på en regelrätt kanadensisk turkey dinner. Det kan ha varit något av det absolut bästa. Vilken stämning! Föräldrarna, storasyster och familjevännerna var underbara, vi said grace, och allt var så fint och kanadensiskt att jag ville gråta en skvätt. Vi åt tills våra magar pekade i alla riktningar, och sen åt vi lite till av Karins underbara cheesecake. Yum!
En undervar kväll i goda vänners lag som jag för alltid kommer att minnas.
(Sen gick vi till Crystal, drack jugs och skrattade ihjäl oss åt Whistlerians som gick all in på tisdagens karaoke. Lovely!
Jag har fått ett hostelmanagerjobb. På andra sidan landet. Svåra beslut ligger framför mig.
Vi får se vad som händer.
X

Kommentarer

Postat av: Jolinen

Publicerad 2011-01-24 22:15:08

Det later harlig harligt! Men du? Kor sa det ryker! Klart att du ska ta hosteljobbet! Varfor skulle du annars sokt det? Easy. Karlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela