GypsyRose

Taking the long way around

paket hemifrån

Publicerad 2011-02-19 03:40:10 i

Idag fick jag paket hemifrån. Såhär såg de ut. Inte alls tillknycklade eller ens öppnade av kanadensiska tullen. Bra!
Mitt favoritdjur är HÖNDEN och av den enkla anledningen satt en Höööönd på paketet. Såklart. Gabby hade varit noga med att skriva dit vad det var för djur också. Smart.
Det var ungefär tusen miljoners paket i paketet. Såhär fina var de.

(Orkar inte rotera) Kanske världens roligaste födelsedagskort. Gabby, hur gör du?!
Såhär fint hade Gabby skrivit till mig. Och så en massa hööööndar såklart.
Jag fick så mycket sjukt fina saker att jag klappade ihop totalt och fick ringa hem och gråta uuuut en lång stund tills mamma sa att nu får det vara bra. Då blev det bra igen. (Men i ett svagt ögonblick kan jag sagt att jag skiter i det här, och nu kommer jag hem!)

Min familj är det bästa som finns. Punkt.

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2011-02-19 19:32:08

Åhh, jag blir så glad när jag går in på din blogg, och det är massa uppdateringar att läsa och bilder att kika på. Så glad att jag gör små glädjehopp. Fast nu är jag så efter-jobbet-trött, att det mest blir små inombords-hopp. Men ändock, glädjehopp. Tusen kramar!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-20 17:32:32

Bastate fodelsedagskortet ever!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela