GypsyRose

Taking the long way around

sa jag tankte...

Publicerad 2011-08-01 05:12:37 i

Det ar bara drygt 2 manader tills Gabriella landar i VanCity, det ar helt galet och jag langtar varje dag. Saklart. Och eftersom den har bloggen inte ar sardeles roligt langre (skrivkramp?), tankte jag be Gabby bli partner in crime. Vi kommer alltsa forhoppningsvis att dela denna bloggen nar hon kommer hit, sa att ni tappra lasare som fortfarande kikar in har, kan fa ta del av vara reseskildringar, samma destination men tva helt olika upplevelser. Vad tros? Blir lattare for morsan och farsan att halla ordning pa oss da ocksa.

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2011-08-01 22:37:19

Håller tummarna för att skrivkrampen släpper. Jag saknar min Michelles inlägg om ditten och datten, djupa inlägg som gör mig sorgsen och bilder som får mig att fnissa. Men, så sant, vad är bättre än en Mikaela-blogg? En Michelle&Gabby-blogg såklart, kommer bli super! Längtar redan :-) Puss!

Postat av: lillan

Publicerad 2011-08-05 12:47:59

TOPP! galet bra idé storan, den taaar vi!



snartsnart! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela