GypsyRose

Taking the long way around

twilight: update

Publicerad 2011-04-12 20:29:37 i

Jasså jaha. Då förstår jag. Det spelas in här i krokarna. Kunde väl nån ha nämnt. Alltså att sista delarna av kommande Twilight-filmen Breaking Dawn spelas in i Vancouver och dess närområde. Läs; Whistler.
Haha! Jag ska göra mitt bästa för att komma med på ett hörn!
Mamma, ska jag vinka hem? Blir du glad då? En skylt kanske? Vi får se.

Ikväll är det Sten-Sax-Påse-tournament på GLC för alla lifties. Sen blir alla salongsberusade och går och dansar på Merlins. Strumpan har filat på sina bästa tricks, och kommer garanterat vinna.

Merlins var f.ö stället det svängde på häromsistens. Silent Disco it was. Haha! Roligaste jag gjort i mina da´r! Ett par hörlurar, en rom n coke på det så körde vi, jag och Strumpan o co. Seriöst bästa utgången på år och dar. 3 olika DJ:s på Merlins, alltså 3 olika stationer att välja på, att dansa till. Resultat: Alla dansar på olika vis, sjunger med i olika sånger och det är helt stört roligt att ta av sig hörlurarna och lyssna på all denna skönsång.

Bättre blev det givetvis av att den långe Kiwin kom och hämtade upp, och gav mig choklad som färdkost. Mööööms!

Kommentarer

Postat av: Bloody Märy

Publicerad 2011-04-12 21:03:37

AHHHHHH! om du lyckas fånga någon av de däringa twilight människorna på bild då LOVAR jag att du kommer att bli min idol lite sådär smått (jag har sen i höstas fått dille på vampyrer, och speciellt EN i twilight).



Kul att du fått jobb baby! Jobbigt bara att det ligger längre bort, men moppe då? :P Lifta låter ju lite halvt lurigt! Akta dig för sånna där lastbilschaffisar med flötigt hår å sånt. Äntligen är vååååren här och jag har för en vecka sedan slängt mössan och börjat cykla till jobbet. Om två veckor åker jag till London och njuter utav staden och människorna. LÖV IT! Ha det bäst! Köss på rejj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela