GypsyRose

Taking the long way around

på väg till jobbet

Publicerad 2011-04-18 06:44:07 i



jag kör str









När jag kör str
äckan Whistler-Squamish som tar ca 30 min, kan det se ut såhär. Bilderna gör inte verkligheten alls rättvis, det är sådana vyer att jag inte alls ser problemet med att köra. Så länge jag får låna Olssons bil, that is. Alltså har jag tagit beslutet att köpa en bil. Det får bära eller brista. Jag sätter mig inte i Squamish. Jag var och tittade på ett ställe där i fredags. När jag åkte därifrån grät jag.
Men jobbet ska nog gå bra! Här ser ni mitt lilla blomstertält jag ska sköta under sommaren. Kommer få rejält med frisk luft indeed!

Nu åker jag och träffar Paul, denna söndagskväll när Whistler gör sig redo för fest. Jag dricker te och lyssnar på Winnerbäck, känner mig lost, melankolisk och allt däremellan. Den 4 maj lämnar Paul mig och Whistler, och så var det med det.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2011-04-19 01:02:30

Först av allt ett jäkla kasst beslut att lämna vår pärla! Ajabaja, men ses ni igen? vart tar han vägen?

Och sen, wow vilken väg! Slår helt klart min väg till jobbet, fast jag passerar typ bara en kyrkogård, polishuset och en bowlinghall hehe.



Pyss!

Postat av: Jolinen

Publicerad 2011-04-19 16:49:20

STÄNG AV LARS!!! VI HAR JU PRATAT OM DETTA!!!!



Jag förstår inte hur han överhuvudtaget kan med att åka. Men ibland kallar världen och då får man liksom följa med. Eller hur? =)



Väldigt vackert men håll ögonen på vägen hjärtat. ;) ;)



PUSS!!! KÄRLEK I MASSOR!!!

Postat av: A-L

Publicerad 2011-04-19 18:42:25

SANT, STÄNG AV LARSA. Han är bäst ibland och sätter ord på allt, men låt honom inte dra ner dig. Han är bra på sånt Lars :-) Så vackra bilder, men nu tänker jag bara på den där nya filmen, 127 hours eller vad den heter. Vi pratade om den på jobbet idag, och min kollega berättade hur man fick SE typ hur han skar av sig handen. Där någonstans dog jag lite grann, och mådde illa resten av dagen.



Men vad fasen, ska han lämna Whistler? Jag tänker på dig min fina Michelle, ibland får man känna sig lite lost innan man hittar sig själv igen. Massa kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela