GypsyRose

Taking the long way around

fina dagar

Publicerad 2011-04-05 22:16:59 i

Min mamma och pappa blir oroliga när jag inte skriver att jag mår bra, det vet jag. Så därför ska det här bli ett glädjens inlägg, för att lugna Mamman och Pappan. För att de är båda väldigt måna om mig. Jag vet ju det. Tack!

Solen kikar fram så gott som varje dag, jag fyller mina dagar med egentid, läser, tvättar, lagar mat, är min egen hemmafru. Fint! Kilar in och säger HejHej! till Mitch, dansar disco på kvällarna och mår bra.
För ett par dagar sen var vi alla på Cinnamon Bear, när vi kom dit satt en lång mörk kiwi och väntade på mig. Gillas!
Det går inte att undvika, jag gillar den här killen. Det vilar inget svart i hans ögon, han är snäll som en björn och tar bra hand om mig.

På tal om björnar. De är på gång att vakna nu. Men! Som tur är finnes inga grizzlybjörnar i Whistler. Nej, de stannar i Pemberton och Squamish. Alltså ett par mil härifrån. Åh så skönt att veta.:)
Imorrn åker vi tjejer på en liten roadtrip. Det blir Vancouver Island ett par dagar, för att komma bort och se nåt nytt. Jag är pankare än en gammel get, men jag måste härifrån ett litet tag. Det blir bra skit.

Ja, men då hörs vi då!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela