GypsyRose

Taking the long way around

till malleballe!

Publicerad 2010-09-16 22:45:55 i

For faglar har viskat att du pa under nattskiftet laser
min blogg medan du star dar efter nattmackan och paser
jag tankte som sa att lite kul ska du val ha
nar du nu kikar in, det vore val bra

Ibland tror jag Malle ar den enda som
vill lasa om mitt liv som det stralar om
sa for dig inatt jag nu plitar ner en rad eller tva
fast jag ar sa rackarns trott att det har skrivs pa mafa

Ty nu ar jag tillbaka i kungliga huvudstan
Men strax ar det dags att vanda ryggen at vardan
For imorrn gar jag in pa mitt 6:e sista pass
Sen drar jag hem till Falsketa for att i en manad bara kaka glass

Troligtvis hanga i Malles lya tills jag kastas ut
(Eller till hennes glassforrad av nan anledning helt tagit slut)
Eller tills soffan hennes har en Michelle-formad grop
Da ar det dags att for mig i Kanaaaadienplanet ta en loop

Ah. nu ar det slut pa roligheterna. Jag ar trott!
Malle! Ha det bast pa jobbet, vi ses o hors jattesnart!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2010-09-16 23:39:35

haha JA vad jag blir glad :D

Största löeendet från öra till öra

när jag Michellens röst i mitt huvud höra

Att läsa dessa små rader

gör mig så rackarns glader! :)



Min soffa skulle för övrigt behöva en Michellegrop ;)



PUSS!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela