GypsyRose

Taking the long way around

gratt over stockholm

Publicerad 2010-09-18 11:16:04 i

...Och det ger mig annu en anledning att fullfolja mina planer denna helg. Att alltsa inte kliva utanfor dorren. Istallet sitta inne och forsoka fa lite pluggat, catcha up med folk kring kanada och dessutom soka en massa jobb. Det blir en bra helg, sarskilt som jag fatt kontakt med ett par open minded svenskor som bor, eller har bott, i whistler och som kommer med en massa tips. Tack tjejer, jag hor av mig nar jag ar pa ingang sa catchar vi up!
Dessutom horde jag av mig till Kyle the kiwi och paminde honom om de gratisnatter han fatt pa City Groove av mig och tjejerna, med tanke pa att denne galning spenderar vissa sasonger i Canada med att fota spackhuggare at national geographic.
Vips! sa lag ett mail i inboxen, dar Kyle hade mailat alla sina vanner i Canada, och sagt till dem att jag kommer over, och att de ska ta hand om mig. Otroligt vilket kontaktnat den grabben har, for det drojde bara ett par timmar, sen borjade folk svara. Skona manniskor som meddelar att de garna hjalper till med allt de kan, och att de garna vill traffas och hanga samt utfora en och annan outdoor adventurething. Top notch I say! Och tack Kyle!

Nej. Dags att plugga. Det maste ske. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela