GypsyRose

Taking the long way around

Framme!

Publicerad 2010-10-27 01:37:14 i

Jag och Karin landade i ett smoggigt, stort, ljudligt och troligtvis ratt underbart NY for 6 timmar sedan. Dagen startade tidigt med en hotellfrulle som hette duga (Pannkakor joda!), och sen Arlanda Express till flygplatsen. Flyget avgick som planerat,men jag vet inte om jag hoppar hojd for SAS, de verkar ratt slitna och aven om servicen var OK, var det mycket annat jag garna andrat pa.

Och ja, passkontrollen in till USA gick bast. Jag som laddat lange och varit lite nervos efter alla historier man hort. Ah! Det var ju bara att klampa pa, visa passet, svara snalltpa om man hade jobb hemma och om man reste ensam, lamna sina fingeravtryck och le in i kameran. Big Brotherstilen funkar tydligen inte pa mig.

Det blev en shuttle in till stan, och sedan har tiden bara forsvunnit. Vi ar supernojda med vart boende, allt verkar top notch och nu ska jag o Karin kaka lite innan vi fortsatter forsoka halla oss vakna. Maria och Strumps ska val dundra in har om ett par timmar. Sen blir det sooooova.

Vi hors jattesnart, alla ni som laser! Alles val med er Ingvarsdotter, sa nu vet ni det!

Kommentarer

Postat av: Bergwall

Publicerad 2010-10-27 09:20:13

jag saknar deeeeeeeej!

Va fint att ni landat ordentligt! Ha det underbart, jag ska kika in här alldeles fööör ofta!

Massa massa käääääärlek

Postat av: Jolinen

Publicerad 2010-10-27 15:57:15

Underbart! Inte ens om ni ville skulle ni kvala in som terrorister. Ni ser alldeles for snalla ut. ;) Karlek!

Postat av: Malle

Publicerad 2010-10-28 02:14:37

Åh så kuligt det låter (och jag blev typ sjukligt sugen på pannkaksfrukost!!). Ta hand om er nu och jag väntar spänt på nästa uppdatering! :D PÖSSSSSSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela