GypsyRose

Taking the long way around

Canadaresan; Kick Off

Publicerad 2010-10-25 22:54:01 i

Det ar dags nu, dags for nya aventyr. STHLM ar kallt och jag har agnat dagen i FKP att saga adios flamingos, men nu ar det gjort, och efter en tagresa upp med Williams hand i min har jag nu aven sagt hejda till honom, och landat pa mitt och Karins hotellrum. Imorrn bitti ar det Farewell Swiiiden pa ett bra tag.

Jag saknar mamma o tjejerna sjukt mkt nu, men vi ses ju snart.





Jag och mina fina tjejer.



...Men ibland maste aven snyggingar flippa lite. Gor avsked lite lattare.



Froken Rofors pa vart hotellrum i STHLM.

Kommentarer

Postat av: Karlsson pa taket

Publicerad 2010-10-26 20:13:24

Nu tar ni hand om er och Canada tills era plastforaldrar kommer i mars! =) PUSS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela