GypsyRose

Taking the long way around

mina fina

Publicerad 2010-11-23 22:45:25 i

Al, jag och Lillan tar ett glas vin och lite tapas efter en lång arbetsvecka på Svenska Mässan i GBG.
Mina underbara, vackra och fina! Syster och en av de närmaste vännerna!

Lilla, lilla Lillan. Så liten men hoppsan så vuxen hon blev! Vad hände?
Jag och Lillan myser lite i AL:s sköna fåtölj efter en dagisnap, lite mat och lite vin. Och en dusch.
Fina vänner. Strumpan försöker dra upp min tunika, och Gabby är nog gladast i hela världen. Misstänker jag.
Tack Karin för bilderna!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2010-11-24 11:17:47

ÅÅHHH, vilka fina bilder! De ska jag spara och plocka fram när saknaden efter er blir för stor. Jag är så GLAD att vi fick den veckan tillsammans innan ni åkte till andra sidan jorden, så jag fick ladda mitt hjärta med massa Michelle- och Karinmys. Och du ska vara så stolt över din lillasyster som är så fin, förnuftig och helt plötsligt en vuxen kvinna. Galet vad tiden går fort! Saknar dig, ta hand om dig och håller alla mina tummar att det löser sig på jobb-fronten. Tusen pussar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela