GypsyRose

Taking the long way around

forsta veckan avklarad

Publicerad 2010-11-06 01:03:39 i

Snart har var forsta vecka gatt har i Whistler. Det har varit stimmiga dagar, men nu kan jag briljera med foljande avcheckade lista:

+ Postbox, och da alltsa en adress sa ni kan skicka brev till mig. Ska lagga upp adressen snart.
+ Bankkonto i TD Trust Canada
+ Insurance number, vilket innebar att jag pa riktigt kan borja jobba
+ Ny mobiltelefon, och nytt nummer. Ska lagga upp detta ocksa strax, nar jag forstatt mig pa hur det hela funkar.
+ Dragit igang elkonto, sa vi inte sitter i ett iskallt hus en morgon.
+ Kopt kaffe (viktigt!)
+ Gatt pa en job fair och laddar infor nasta veckas Fairs.

Ikvall ska vi slappa, laga mat och kolla pa film. Med mitt nya bibblokort kan jag lana massa filmer gratis, och de har en del svenskt att bjussa pa. Bla Under Solen och Mitt Liv Som Hund har vi plockat med oss hem.

Ska ta bilder pa vart hem och lagga upp ocksa.

An sa lange ar mitt liv lite kaos, det hander saker hela tiden, men ni ska veta att jag tanker pa er alla, och snart kan vi horas av!

Massa karlek!

Kommentarer

Postat av: Karlsson pa taket

Publicerad 2010-11-06 11:34:51

Karlsson gillar listan!!!

Postat av: Malle

Publicerad 2010-11-07 22:57:57

Jag kunde inte kommentera inatt av nån anledning, men hursom! Skönt att ni börjar komma iordning. Det ser riktigt fint ut :) Massa tjääääärlek från slätta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela