GypsyRose

Taking the long way around

adress!

Publicerad 2010-11-22 22:45:28 i

Oj! Kom ju på, tack vare lite påpushning av Mamma Mia, att jag inte gett er min adress än. Skäms!
Så, here goes;
Mikaela Ingvarsdotter
Unit 2
2149 Timber Ridge
Whistler
British Columbia
v0N 1B2
Canada
Lättare adresser har jag ju haft, men vad gör man? Yep, där har ni den iaf. Och för att förklara närmare; Jag har ett kanadensiskt nummer, men eftersom det här landet och deras mobiloperatörer ska vara märkvärdigare än andra, går det absolut inte att skicka eller ringa internationellt. Oh nej, det är knappt det går utanför Whistlers gränser. :)
Så därför kan ni helt och hållet räkna bort mig på telefon. Men! Jag kollar min mail, blogg och Facebook så ofta jag kan, minst en gång om dagen.

Och jag lovar att det kommer att komma brev från mig. Jag skriver oftast när jag är i balans med mig själv och har själaro att skriva. Det kommer, alltså.
Tills dess,
Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-22 22:51:04

Tack tack. ;o)

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-24 09:03:43

Bara en lten hälsning till mitt hjärta,hoppas att det är ok med dej o du vet väl att jag Älskar Dej o att jag saknar dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela