GypsyRose

Taking the long way around

joda!

Publicerad 2010-05-06 13:03:30 i



Ibland sitter jag har och spejar pa gamla getter. Eller vad som kommer i min vag.



Och ibland, som idag, bygger jag cyklar med R. Sahar sag de ut nar de var klara och R hade valt hela stora boxen over sig och holl pa att do, pa riktigt litegrann. Det var otackt, vi fick ropa pa en forbigaende businessdama som fick springa till undsattning sa vi fick loss grabben.



Och sa belamrade vi hela gatan sa ingen kom in eller UUUT. Mest kul var det saklart. Och jag fick bygga bo i ladan om jag ville, sa R.



(Ledsen for den snedvridna bilden, men det kanske passar sig i sammanhanget liksom). Och i den stora ladan, som jag skrev "Warning! Baby Dragon inside!" pa, satt vi sen och grejade och muttrade ikapp och blev skitiga. Det kandes som nar jag var liten och hangde med farsan pa hans jobb, och R lat mig skruva och greja lite jag ocksa. Han lat mig ta rokpauser ocksa, det fick jag aldrig gora med pappa nar jag var kotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela