GypsyRose

Taking the long way around

utforsaljning

Publicerad 2010-03-10 03:23:05 i



Soffbord, 4 ar gammalt, nypris 2900 SEK. NU: 1600!!



TV-mobel, 3 ar gammal. Nypris 2200 SEK NU:1500!!



Sangbord, 3 ar gamla, 2 st. Saljes i par, ej separat. Nypris: 800 SEK per bord. NU:1000 for bada!!



PAKETPRIS! Var fina underbara dubbelsang med nya MIO-madrasser m ovan sangbord, 3 ar gamla. Nypris: 10 000 SEK, NU: 7000 SEK!!



Hor av er om ni ar sugna pa att kopa, eller vet nan som letar mobler. Dessa mobler har varit nedpackade ca ett ar, under hela min NZ-tid har de sovit gott i Lillerskogs forrad, men nu flyttar han och maste bli av med grejerna.
Jag grater blod saklart, for jag alskar de har moblerna mer an mycket annat i mitt liv, men jag har inget val.


OBS! Det ar endast pick-up hos Marcus i Lidkoping som galler. Vi kan aven ordna lite rabatt om ni skyndar er! Sa kom igen, spread the word! de har moblerna ar underbara, robusta och tillverkade i Indien for svenska Mio. Ingen mobel ar den andra lik.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-10 10:12:04

Vi samlar ju på indo-serien, men just det du vill sälja har vi inte plats för. Synd. Den har utgått hos Mio också.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela